Szanowni Państwo,
w związku z aktualizacją portalu https://praca.gov.pl. przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii, wprowadzono zmiany w obsłudze reprezentantów organizacji.
- Po zalogowaniu do portalu prosimy o wybranie kontekstu w górnej części strony (czy działamy jako organizacja, czy jako osoba). Aby uzyskać dostęp do dokumentów wysyłanych w imieniu organizacji należy zalogować się i zmienić kontekst wybierając organizację.
- Jeżeli nie możecie Państwo złożyć pisma przez portal to najpewniej nie jesteście Państwo przypisani do konta organizacji. Może to zrobić właściciel firmy lub inny reprezentant lub też zweryfikuje to Urząd Pracy na podstawie wniosku.
- Firma lub jej reprezentant może złożyć wniosek o dodanie reprezentanta Urzędu Pracy poprzez portal https://praca.gov.pl, logując się na konto prywatne, podpisany profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym (Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu –> pismo do Urzędu) Wniosek w załączeniu
- Prosimy w pierwszej kolejności działać w zakresie firmy. Reprezentantów dopisuje zarejestrowany na portalu reprezentant firmy (także właściciel firmy). Dopiero gdy nie ma innej możliwości dopisania reprezentanta, prosimy pisać do Urzędu Pracy.
- Prosimy o zapoznanie się działem F&Q (pytania i odpowiedzi) na portalu: https://www.praca.gov.pl/eurzad/index.eup#/faq
Uwaga!
Po najechaniu i naciśnięciu myszką lub klawiaturą komputera na aktywne linki, zostaną Państwo odesłani do tych linków:
- w przypadku linku odsyłającego do wniosku, otworzy się wniosek do ściągnięcia: Dokument programu Microsoft Word (.docx) w rozmiarze 19 KB,
- w przypadku linków odsyłających do stron, strony otworzą się w osobnych oknach.